About Me

My photo
klang, Malaysia
iUuSs :: nineteen Y.O :: KlaNg :: kolej matrikulasi selangor(2011/2012) :: universiti kebangsaan malaysia(2012/2013) ..:: i need to learn more ::..

Saturday 26 May 2012

buat dia

saya x kan jd org yg sempurna untuk awak,tp sy akan b'usaha m'jd org yg terbaik untuk awak.

saya xkan b'jnj untuk cinta awak sepenuh hati,sbb sy nak letak Allah penuh2 dlm at ni,,bru awak.

saya xkan beri harapan untuk b'sama dgn awak selama2nye,sbb satu hari nnt saya akn pergi juga.

saya akan ajar awak,tiada jaminan atas setiap perkara yang berlaku. hidup kita umpama pensil. pasti ada yg memegang hidup kita,iaitu Allah. jgn berharap pd hidup. biarpun awak rasa cukuplah hidup bersama saya,tapi itu masih tidak ckup. kita kene ajar diri, there is guarantee in life.

tapi satu perkara yang saya pasti,saya nak jumpa awak kat syurga nanti.. insyaAllah..

1 comment:

R_U said...

sekadar bekongsi